Rajatietoa

04.10.2020

Rajatieto eli esoteerisuus juontuu sanasta esoteerinen, joka tarkoittaa salattua pienelle sisäpiirille tarkoitettua tietoa, johon ainoastaan asiaan vihityillä henkilöillä on pääsy.

Rajatietoon tutustuminen kävi minulle ja allekirjoittaneelle tarpeelliseksi kun halusin kaataa (kaadattaa ammattilaisella) tonttini kulmalta muutaman puun. Huomasin rajatietoni kyseisellä tontinkulmauksella puutteellisiksi. Ehkäistäkseni puutteellista rajatietoani aiheuttamasta rajariitoja päätin kutsua paikalle selvänäkijän, joka on vihkiytynyt tuohon salattuun sisäpiiritietoon. Soitin paikalle kaupungin maanmittauksesta vastaavan henkilön.

  • Tässä yhteydessä on syytä täsmentää seuraavien termien ero:
    Selvänäkijä on henkilö, jolla on paranormaaleja kykyjä ja hän kykenee näkemään menneeseen tahi tulevaan.
    Selvän näkijä on ravintolan ovimies, joka näkee ( 50 euron setelin livahdettua huomaamattomasti hänen rintataskuunsa.) sisään pyrkivän humalaisen asiakkaansa selvänä.

Maanmittaushenkilö kulki tonttini rajoilla kädessään keppiin asennettu tatinmuotoinen piippaava laite. Hän löysikin maan alle hautautuneet tonttini rajapyykit ja kertoi innostuneesti "tattinsa" keskustelevan satelliittien kanssa. Tuota esitelmää kuunnellessa aloin pelätä, että myös lasku tulisi olemaan tähtitieteellinen.

Eräänä iltana kun olin juuri nukahtamassa, eli olin hämärän rajamailla, minulla välähti. Tuo välähdys oli jo toinen kerta tähänastisen elämäni aikana. Aiempi välähdys tapahtui koulussa, kun pesäpallopelin tiimellyksessä kaverini löi minua vahingossa pesäpallomailalla päähän.

Keksin uuden innovatiivisen tuotteen, jolle olisi käyttöä niin minulla ja allekirjoittaneella, kuin nykyisten viihdeohjelmien käsikirjoittajilla ja/tai muilla tekijöillä. Laite olisi taskuun mahtuva salaisella sisäpiiritiedolla varustettu laite, joka antaisi voimakkaan sähköiskun aina kun sen haltija on ylittämässä hyvän maun rajan.

Testasin laitetta kirjoittaessani tätä sepustusta ja hyvin se toimi. Kokemus oli hiuksia nostattava mutta hyvän maun rajan ylittämisestä saadun sähköiskun voimakkuutta olisi pitänyt hiukan rajoittaa.

Toisaalta olen aina pitänyt Anita Hirvosen hiustyylistä.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita